Posvet o lahkem branju: Jezik pride naproti

Spoštovani.

Prijazno vas vabimo na spletni posvet o lahkem branju. Posvet bo 25. in 26. NOVEMBRA 2020. To sta sreda in četrtek. Vsakič se bomo dobili OB 16. URI.

 

Z nami bodo STROKOVNJAKI IN BRALCI IZ RAZLIČNIH ORGANIZACIJ:

  • Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, RTV Slovenija, Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika, VDC Polž, OŠ Ruše, CVIU Velenje, Zveza Sožitje, Društvo Labra in Zavod Risa.

 

Udeležence bosta pozdravila ZAGOVORNIK NAČELA ENAKOSTI, GOSPOD MIHA LOBNIK in DEKANICA PEDAGOŠKE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU, GOSPA MILENA IVANUŠ GRMEK.

 

PRIJAVITE se lahko na spletu. Naslov povezave: www.risa.si/2020-prijava-posvet

 

KO BOMO ZBRALI VSE PRIJAVE, VAM BOMO PO ELEKTRONSKI POŠTI POSLALI:

  • POVEZAVO do spletnega posveta in
  • NAVODILA, kako se nam pridružite.

V priponki je urnik programa

 


Če imate kakšno vprašanje, nam pišite po elektronski pošti ali nas pokličite.

E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Telefon: 040 712 392

 

Posvet o lahkem branju Jezik pride naproti sofinancira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.

 

VABLJENI!
Zavod RISA

 

Obenem vas vabimo tudi, da nam do 4. decembra pošljete svoje kratke zgodbe. Najboljše zgodbe bodo dobile nagrajene.
Več piše na povezavi: www.risa.si/Domov/Novice/ArtMID/672/ArticleID/60/Nate%C4%8Daj-za-kratke-zgodbe-v-lahkem-branju

 

ZDTS

Zbornica delovnih terapevtov Slovenije
Strokovno združenje

  • Linhartova c. 51
    1000 Ljubljana

Kontakt

  • m:  041 / 966 549
  • @: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • Uradne ure:
    petek - ponedeljek,
    od 12.00 do 14.00 ure
© 2019 Zbornica delovnih terapevtov Slovenije - strokovno združenje. Vse pravice pridržane. Izdelava strani baggia.si